Wednesday, February 18, 2009

Farewell party

Working with TV3 is the best experience I ever had till now. Although I have been working there only for 8 months but it feels like ages I been there. The bond between the staff is so strong. Don’t k now how to express the feeling. My last day at TV 3 was 23th December 2008. Before I left the company I was damn busy finishing all the things that need to be done. I really miss them till now. Really love them so much the MIS department. We are like a family. Below some picture of us on my farewell pasrt. Thanks guy. Thanks for everything.

Development team. We start from sofia, hezrin the lady with purple scarf, nadia, suria the with pink scarf, En Elisa kite, my boss En annual, than my beloved bro Azril, my Bigger bos En Sharul, Kak kina, hmmmm mana syima she should be sitting beside ka kina, than my place, the gal with tudung coklat kekekek so called gf azril is aida… ( jangan marah aida) and my sister Kak Ba ( as im her personal PA kekeke)
El berlakon menunjukkan muke yg sedih kekekkeke…. Seraya suria memujuk el… Ala El jangan lah sedih

Suria menikmati lompat tikam nadia. Kekekekek memang sedapt lompat tikam tu. Siti nurhaliza memang suke lompat tikan kat sinie

Syima sedang menyuap lompat tikam. Semua makan lompat tikamlah… and kak kina buat muke selamba .. hehehhehe sambil nadia syok bercerita and me borposing lah pulak …. Lihat dibelakang…. en sharul lah pulak… hmmm dah kali keberapa en sharul dah pusing buffet bar tu kekekek…..
This time syima tersenyum and ka kina pun senyummmm… nadia still kusyuk bercerita, while im focusing to nadia nye cite… lihat ke belakang lagi… waaaa en sharul dah ade geng dah….geng pusing buffet bar kak Ba… hehehehhehe and ade tangan tangan gatal lah pulak….

Kak Ba sedang kusyuk berkempen….. PA baru… Puan Sopiah lah pulak.. hehehehehhe
Melambaikan tangan kepada penyokong setia ;)

Hezrin & Sopian

Syima and me... Gamba menggatal

El ngan lawak pandai nye... smabil azril kemalua-maluan mendengarnye

Nape tu El… kene cubit dengan sang suria ke…. En annual seperti biasa tetap kontrol hansome heheheheh…..

Aksi rebut camera antara Nadia and El… kekekekekkekek

Akhirnye berbaik semula...

Encik sharul…….. malu malu lak…..

My Direct Boss :) En Anual


Seksa lah pulak zainal nye. Tertonggeklah pulak...
The 3 rangers….. zainal, fizi ( now he taking my place…. Saba je lah few days before I left dah dok book

Peace to the world... Syamri

Our KJ yg ade scandal ngna maya karim kekekkekek

Dua gadis ayu... heheheh nak promote syima, She single and searching.. kekekkeke
Her requirement simple je... nak no tel, email me kekekek
Aida sorry taken by amir kekekkek... tunggu nasi minyak je nie
Mengintai dr tirai kamar

No comments: